|

Obchodní podmínky

Podmínky používání našich služeb

1. Základní ustanovení a definice

Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují vztahy mezi společností KódFactory s.r.o., IČO: 23455161, se sídlem Teslova 1129/2b, 702 00 Ostrava - Přívoz, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě (dále jen "Poskytovatel" nebo "my") a zákazníkem (dále jen "Klient" nebo "vy") při poskytování služeb v oblasti vývoje softwaru a IT řešení.

Klíčové definice:

  • Služby: Veškeré služby poskytované Poskytovatelem včetně, ale ne pouze, vývoje softwaru, konzultací a podpory
  • Platforma: Cloudové nebo lokální prostředí, na kterém jsou Služby poskytovány
  • Zákazník/Klient: Fyzická nebo právnická osoba využívající Služby Poskytovatele
  • Smlouva: Právně závazná dohoda mezi Poskytovatelem a Klientem
  • Důvěrné informace: Veškeré informace označené jako důvěrné nebo které by měly být důvěrné

2. Předmět činnosti

Poskytovatel nabízí následující služby:

  • Vývoj webových aplikací na míru
  • Tvorba mobilních aplikací
  • SaaS řešení a produkty
  • IT konzultace a poradenství
  • Technická podpora a údržba
  • Integrace systémů

3. Smluvní vztah

Smluvní vztah vzniká:

  • Podpisem písemné smlouvy
  • Elektronickým potvrzením objednávky
  • Zahájením prací po vzájemné dohodě

Každý projekt je řešen individuálně podle specifických požadavků klienta.

4. Ceny a platební podmínky

Ceny služeb jsou stanoveny podle rozsahu a složitosti projektu. Zahrnují:

  • Analýzu požadavků
  • Návrh řešení
  • Implementaci
  • Testování
  • Dokumentaci
  • Základní zaškolení

Platební podmínky: splatnost 14 dní od vystavení faktury, možnost splátkového kalendáře u větších projektů.

5. Autorská práva a licence

Po úplném uhrazení všech závazků přecházejí na klienta:

  • Práva k užívání vytvořeného softwaru
  • Zdrojové kódy (pokud je tak smluveno)
  • Dokumentace k projektu

Poskytovatel si ponechává právo používat získané know-how pro další projekty.

6. Záruka a odpovědnost

Záruka: 12 měsíců na vady implementace od předání projektu

Nezahrnuje: změny požadavků po dokončení, problémy způsobené třetími stranami

Odpovědnost: maximálně do výše uhrazené ceny za konkrétní projekt

7. Důvernost

Obě strany se zavazují zachovávat důvernost všech informací získaných v průběhu spolupráce. Závazek mlčenlivosti trvá i po ukončení smluvního vztahu.

8. Ukončení smlouvy

Smlouva může být ukončena:

  • Dohodou stran kdykoli písemně
  • Výpovědí s měsíční výpovědní lhůtou bez uvedení důvodu
  • Okamžitě při podstatném porušení těchto Podmínek
  • Při platební neschopnosti kterékoli ze stran

Po ukončení Smlouvy je Klient povinen zaplatit za všechny poskytnuté Služby do data ukončení. Poskytovatel poskytne Klientovi přiměřenou dobu pro export dat z Platformy.

9. Vlastnictví dat a duševního vlastnictví

Data Klienta:

Klient zůstává výhradním vlastníkem všech dat, které poskytne Poskytovateli. Poskytovatel zpracovává data pouze v rozsahu nutném pro poskytování Služeb a v souladu s GDPR.

Vytvořené dílo:

Autorská práva k vytvořenému softwaru přecházejí na Klienta po úplném uhrazení smluvní ceny, pokud není písemně dohodnuto jinak. Poskytovatel si ponechává právo používat obecné know-how a metody pro jiné projekty.

Licence na použité komponenty:

Software může obsahovat komponenty třetích stran podléhající vlastním licenčním podmínkám. Seznam těchto komponent a jejich licencí bude součástí dokumentace projektu.

10. Omezení odpovědnosti

Přímá odpovědnost: Celková odpovědnost Poskytovatele za škody vzniklé v souvislosti se Smlouvou nepřesáhne částku odpovídající celkové ceně uhrazené Klientem za konkrétní Službu za období posledních 12 měsíců.

Vyloučení odpovědnosti: Poskytovatel neodpovídá za:

  • Škody způsobené nesprávným použitím Služeb Klientem
  • Ztrátu dat způsobenou neoprávněným přístupem třetích stran
  • Výpadky způsobené třetími stranami (hosting, internet, atd.)
  • Nepřímé škody, ušlý zisk nebo ztrátu příležitostí
  • Škody vzniklé neoprávněnou úpravou kódu ze strany Klienta

Toto omezení se nevztahuje na škody způsobené úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.

11. Změny podmínek

Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky jednostranně změnit. O změnách bude Klient informován minimálně 30 dní předem prostřednictvím emailu. Pokud Klient nesouhlasí se změnami, má právo Smlouvu vypovědět ve výpovědní lhůtě 14 dní od oznámení změny. Pokračováním v používání Služeb po uplynutí této lhůty Klient vyjadřuje souhlas se změnami.

12. Závěrečná ustanovení

Rozhodné právo: Tyto Podmínky se řídí českým právním řádem, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

Řešení sporů: Veškeré spory budou řešeny přednostně smírnou cestou. Pokud nedojde k dohodě, jsou pro řešení sporů příslušné obecné soudy České republiky.

Oddělitelnost ustanovení: V případě, že některé ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným či nevymahatelným, zůstávají ostatní ustanovení v plné platnosti.

Kontakt: Pro veškeré dotazy týkající se těchto Podmínek nás kontaktujte na[email protected] nebo+420 608 567 742.

Platnost a účinnost: Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 22. října 2025. Poslední aktualizace: 22. října 2025.